Sunday, January 3, 2016

Hadiah Istimewa Tahun Baru 2016

Assalammualaikum. Bonda doakan kepada pembaca blog Bonda Hebat akan sentiasa dilimpahkan rahmat dan kasih sayang daripada Allah, semoga apa yang anda hajatkan akan tercapai, dipermudahkan urusan dunia dan akhirat.

Bonda nak share perihal nutrisi yang istimewa.....ta daaaa.....

Vivix




Apalah yang istimewa sangat tu kan…..

Jom Bonda belanja uolls dengan video ini. 


Haaa.....menarik kan.....sapa tak tengok video tu memang rugi.....


Bulan ini ada berita istimewa hadiah untuk peminat setia Vivix, Zinc Complex dan Vita-Lea for Children. Bonda nak citer part Vivix dulu nih. Uolls boleh dapatkan Vivix dengan harga superb runtuh. Hanya di bulan Januari 2016 sahaja.






Sebelum tu mari kita mengetahui keistimewaan dan kebaikan Vivix ini. Apa yang best sangat? Berbaloikah dengan harga yang ditawarkan?

Keistimewaan Vivix 





Vivix mengandungi Resveratrol yang dapat membantu mencegah kanser prostat, pankreas, gastrik dan thyroid.

Banyak lagi keistimewaannya....


Memperbaiki DNA.

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.


Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.





Kebaikan Vivix 



o    Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
o    Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
o    Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
o    Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
o    Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
o    Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
o    Membantu merawat penyakit parkinson
o    Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
o    Meningkatkan kesihatan imum badan
o    Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Testimoni Vivix




Cer baca testimoni ni.....Seorang isteri yang sayangkan suaminya beli Vivix untuk bantu suaminya berhenti merokok. Bila dah ambil Vivix.....suami sendiri yang buat pengakuan dalam FB tau....

Perokok akan rasa pahit setelah mengambil Vivix dan akan menggalakkan perokok berhentikan tabiat merokok. Tak sama macam produk lain yang ada di pasaran....


Siapa ada sakit-sakit lutut, sangat sesuai untuk mengamalkan Vivix. Lagi padu jika ambil sekali ngan nutrisi Advance Joint Health Tablets (AJHT). Kesian ibu-ibu ayah-ayah di kampung....kadang-kadang lutut tudah berbunyi tapi tak tahu nak mengadu pada siapa dan tak pandai nak cari alternatif untuk berubat. Akhirnya redho aje dengan keadaan....dengan alasan faktor usia.

Anak-anak perlu alert tentang kesihatan ibu bapa ni...kesian mereka....

Ni ada testimoni dari pesakit yang ada masalah lutut.



Vivix dah bantu ramai orang yang ada masalah kesihatan. Kalau ada masalah mata pun dicadangkan untuk ambil Vivix. Diabetes, Strok, Cyst, Darah Tinggi, Psoriasis sebaiknya mencuba Vivix. Tolong share info ni untuk pesakit Psoriasis ya.....pasti ada yang tercari-cari rawatan alternatif untuk mengatasi masalah mereka.



Promosi Vivix

Ini lah masa terbaik untuk mencuba.....masa ada promosi....Bonda memang suka beli bila ada promosi....mia ha ha ha.... 

Beli 6 dapat 1 percuma. Kos pembelian uolls makin rendah. So, Bonda galakkan uolls kumpul order ramai-ramai dan rebut peluang untuk dapatkan Vivix dengan harga promosi ni. Kalau pun bukan ahli keluarga....kumpul order dengan kawan-kawan sepejabat.....bijak....bijak.....




Untuk pembelian 2 botol Vivix, uolls bukan saja dapat harga terendah di pasaran, uolls juga berpeluang untuk dapat FREE MEMBERSHIP, Cash Rebate, Discount 5%


Jika uolls confirm order sebelum 20hb Januari 2016....Bonda offer tambahan FREE GIFTS ----> 1 botol Chewable Vita-C 90 Tablets.

  


Sekiranya berminat untuk mendapatkan harga promosi atau pencerahan tentang produk, boleh PM Bonda 01137007328. 

Psssttt.....jangan lupa tonton video atas tu......rugi kalau tak tengok lagi tau....








No comments:

Post a Comment